
Kiknek?
Azoknak, akik az ügyfélközpontú kultúra fejlesztésével versenyelőnyre akarnak szert tenni, és fő céljuk az ügyfélélmény fokozása
Cél:
Ügyfélélmény fokozásával az ügyfelek lojalitásának növelése, annak érdekében, hogy termékeinket másoknak is ajánlja
Fókuszpontok:
-
10 elv a pozitív vásárlói élmény eléréséhez
-
Milyen összetevők vannak a pozitív vásárlói élmény eléréséhez?
-
Mit tegyen az ügyfélszolgálat, amit a vevők is értékelnek?
-
Miért örülhetünk a reklamáló vevőnek?
Eredménye:
Kiváló üzleti eredmény biztosabb elérése, átlagon felüli ügyfélélmény kialakulása, fokozása
Hogyan?
Szervezeti és egyéni szinten szemléletformálással és hozzáállás fejlesztésével