Kiknek?


Azoknak, akik az ügyfélközpontú kultúra fejlesztésével versenyelőnyre akarnak szert tenni, és fő céljuk az ügyfélélmény fokozása

 

Cél:


Ügyfélélmény fokozásával az ügyfelek lojalitásának növelése, annak érdekében, hogy termékeinket másoknak is ajánlja


Fókuszpontok:

  • 10 elv a pozitív vásárlói élmény eléréséhez

  • Milyen összetevők vannak a pozitív vásárlói élmény eléréséhez?

  • Mit tegyen az ügyfélszolgálat, amit a vevők is értékelnek?

  • Miért örülhetünk a reklamáló vevőnek?

 

Eredménye:


Kiváló üzleti eredmény biztosabb elérése, átlagon felüli ügyfélélmény kialakulása, fokozása

 

Hogyan?


Szervezeti és egyéni szinten szemléletformálással és hozzáállás fejlesztésével

  • Facebook Social Icon

© 2016 by SKULL.  Proudly created with Wix.com

 

Intézményi nyilvántartásba vételi engedély számunk: E-000574/2014

Minőségpolitika | Szolgáltatásaink köre | Adatvédelmi nyilatkozat